Γράφουν προϊστορία στην εκπαίδευση με σχολεία- μαμούθ
Την ώρα που το υπουργείο δηλώνει κατηγορηματικά πως οι συγχωνεύσεις δεν θα οδηγήσουν σε σχολεία-μαμούθ, ούτε θα αναγκάσουν τους μαθητές σε μεγάλες μετακινήσεις, μια επιτόπια έρευνα σε περιοχές της Αθήνας αποτελεί αδιάσειστη διάψευση: Τεράστια σχολικά συγκροτήματα με πληθυσμό πάνω από 750 μαθητές, συγχωνεύσεις που εξαντλούν η μία μετά την άλλη το όριο των 400 μαθητών και μεταφορές μονάδων τρία και τέσσερα χιλιόμετρα πιο μακριά.
Είναι βέβαιο πως τα σχολεία που επισκέφθηκε η «Ε» σε περιοχές του κέντρου της Αθήνας και πέριξ αυτού, δεν αποτελούν οδηγό για το «νέο σχολείο» που ευαγγελίζεται το υπουργείο Παιδείας. Δεν περιλαμβάνονται όμως ούτε στις ελάχιστες -μόλις έξι πανελλαδικώς- εξαιρέσεις των μεγάλων σχολείων που κατά επίσημη διαβεβαίωση «ξεπερνούν τους 400 αλλά όχι τους 500 μαθητές», ούτε και στα εν γένει «μικρολάθη» που δέχεται να διορθώσει το υπουργείο. Σε ποιους καταλόγους και σε ποια μοντέλα σύγχρονων σχολείων ανήκουν; Εκτός κι αν πρόκειται για μεγάλα λάθη...............................................................
Μοσχάτο - Καλλιθέα: Συνενώνονται τα δύο Εσπερινά Γυμνάσια-Λύκεια. Του Μοσχάτου μεταφέρεται σε αυτό της Καλλιθέας. Το πρώτο διαθέτει 196 μαθητές και το δεύτερο 233, σύνολο 429. Πρόκειται για μεγάλα σχολεία ειδικά αν ληφθεί υπόψη ότι του Μοσχάτου εξυπηρετεί τις περιοχές Ρέντη, Πειραιά, Ταύρου, Μοσχάτου, Παλαιού Φαλήρου και νότιας Καλλιθέας. Με τη συγχώνευση μεταφέρεται στη βόρεια Καλλιθέα, στα σύνορα με το Κουκάκι. «Δεν ξέρουμε αν υπάρχει συγκοινωνία», λένε μαθητές και καθηγητές. Οσο για τις υποδομές, φιλοξενούν το 9ο Ημερήσιο Λύκειο. Μόνο...........................................................................................
- Θα επιτρέψουμε στη κυβέρνηση να πραγματοποιήσει τα σχεδιά της;
- ΟΧΙ!!!
Την ώρα που το υπουργείο Παιδείας επιμένει να υποστηρίζει πως «η επόμενη σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με σχολεία εύρωστα που θα προσφέρουν περισσότερα στη μάθηση», η πραγματικότητα αποδεικνύεται πολύ χειρότερη.
Την ώρα που το υπουργείο δηλώνει κατηγορηματικά πως οι συγχωνεύσεις δεν θα οδηγήσουν σε σχολεία-μαμούθ, ούτε θα αναγκάσουν τους μαθητές σε μεγάλες μετακινήσεις, μια επιτόπια έρευνα σε περιοχές της Αθήνας αποτελεί αδιάσειστη διάψευση: Τεράστια σχολικά συγκροτήματα με πληθυσμό πάνω από 750 μαθητές, συγχωνεύσεις που εξαντλούν η μία μετά την άλλη το όριο των 400 μαθητών και μεταφορές μονάδων τρία και τέσσερα χιλιόμετρα πιο μακριά.
Είναι βέβαιο πως τα σχολεία που επισκέφθηκε η «Ε» σε περιοχές του κέντρου της Αθήνας και πέριξ αυτού, δεν αποτελούν οδηγό για το «νέο σχολείο» που ευαγγελίζεται το υπουργείο Παιδείας. Δεν περιλαμβάνονται όμως ούτε στις ελάχιστες -μόλις έξι πανελλαδικώς- εξαιρέσεις των μεγάλων σχολείων που κατά επίσημη διαβεβαίωση «ξεπερνούν τους 400 αλλά όχι τους 500 μαθητές», ούτε και στα εν γένει «μικρολάθη» που δέχεται να διορθώσει το υπουργείο. Σε ποιους καταλόγους και σε ποια μοντέλα σύγχρονων σχολείων ανήκουν; Εκτός κι αν πρόκειται για μεγάλα λάθη...............................................................
Μοσχάτο - Καλλιθέα: Συνενώνονται τα δύο Εσπερινά Γυμνάσια-Λύκεια. Του Μοσχάτου μεταφέρεται σε αυτό της Καλλιθέας. Το πρώτο διαθέτει 196 μαθητές και το δεύτερο 233, σύνολο 429. Πρόκειται για μεγάλα σχολεία ειδικά αν ληφθεί υπόψη ότι του Μοσχάτου εξυπηρετεί τις περιοχές Ρέντη, Πειραιά, Ταύρου, Μοσχάτου, Παλαιού Φαλήρου και νότιας Καλλιθέας. Με τη συγχώνευση μεταφέρεται στη βόρεια Καλλιθέα, στα σύνορα με το Κουκάκι. «Δεν ξέρουμε αν υπάρχει συγκοινωνία», λένε μαθητές και καθηγητές. Οσο για τις υποδομές, φιλοξενούν το 9ο Ημερήσιο Λύκειο. Μόνο...........................................................................................
Ζούμε Μοσχάτο
- ΟΧΙ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου