Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Παρουσίαση της υποψηφιότητας του Αντώνη Λουκόπουλου

Ονομάζομαι Αντώνης Λουκόπουλος του Γεωργίου , γεννήθηκα στην Αθήνα το 1962 και είμαι μόνιμος κάτοικος Μοσχάτου από το 1969.
Εκπλήρωσα την Στρατιωτική μου θητεία στο Σώμα του Πολεμικού Ναυτικού.
Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου , στο Ινστιτούτο MS INTERNATIONAL στον τομέα της Εμπορικής & Ξενοδοχειακής Διαχείρισης (Commercial & Hotel Management) και της Προώθησης Προϊόντων (Marketing).
Δραστηριοποιήθηκα στην Οργάνωση και Ανάπτυξη Τουριστικών – Εμπορικών επιχειρήσεων και Εξειδικευμένων εντύπων Περιοδικού Τύπου – Οδηγών με την αντίστοιχη θεματολογία και την ενημέρωση τους με ρεπορτάζ ως δημοσιογράφος.
Γαλουχήθηκα μέσα σε οικογένεια με μακρόχρονη κοινωνική προσφορά στον δήμο μας.
Από το ‘74 ο Γεώργιος Λουκόπουλος , πατέρας μου , για αρκετά χρόνια διετέλεσε πρόεδρος της Πνευματικής Εστίας του Μοσχάτου.
Η Ειρήνη Λουκοπούλου – Σκοτιδάκη , μητέρα μου , μεταξύ άλλων οικογενειών του τόπου μας , προσέφερε και στήριξε τη συλλογική προσπάθεια της ανέγερσης και λειτουργίας του Γηροκομείου Μοσχάτου.
Ικανός , έχοντας μια επιτυχημένη πορεία στην Οργάνωση και Διαχείριση , Μακριά από Μικροκομματικά Συμφέροντα και Προσωπικές Σκοπιμότητες , σήμερα που οι Ανθρώπινες Αξίες στον πολιτικό χώρο υπολείπονται , έρχομαι να διεκδικήσω μια θέση δίπλα σας,
δημιουργώντας μία σχέση Ειλικρίνειας , Εμπιστοσύνης , Εντιμότητας και Ήθους ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Μοσχάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...