Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Email από τον Δημήτρη Δημητρίου

Πριν λίγο έλαβα ένα email από το κύριο Δημήτρη Δημητρίου. Το ύφος και ο τόνος του κειμένου δείχνουν προφανώς αγανάκτηση, από τον άνθρωπο αυτό για κάποιους "Καλοθελητάδες", όπως γράφει χαρακτηριστικά και ο ίδιος. Η αλήθεια είναι ότι εγώ προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι από αυτά, που λέει αλλά συμφώνησα να αναρτήσω το κείμενο αυτό για δείξω και εγώ, ότι πράγματι υπάρχουν εκεί έξω "καλοθελητάδες" που δεν σέβονται τίποτα, και στη περίπτωση του φίλου Δημήτρη ούτε μια μεγάλη γυναίκα με προβλήματα υγείας. Στους ανθρώπους αυτούς περιλαμβάνονται και οι περιφερόμενοι από blog σε blog ανώνυμοι "σχολιαστές", όπου εκτός από λάσπη που ρίχνουν, συνηθίζουν και να χλευάζουν και να χρησιμοποιούν γλώσσα χειρότερη και από αυτή του λιμανιού. Δυστυχώς όλοι αυτοί είναι άνθρωποι, που όλοι τους γνωρίζουμε και περνιούνται για καθωσπρέπει στα διάφορα καφέ της πόλης μας. 
Και πάλι να σημειώσω ότι δεν γνωρίζω το γεγονός, που αναφέρει ο φίλος ο Δημήτρης αλλά αν είναι έτσι τα πράγματα συνυπογράφω.   

Ακολουθεί το κείμενο αυτούσιο:

Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΙΕΡΟ ,ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΟΦΕΛΗ.

ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΑΔΕΣ ΤΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ , ΠΟΣΟ ΣΤΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΙΑ ΕΧΟΥΜΕ (ΑΓΝΩΣΤΗ ΕΝΝΟΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΛΕΝ ΟΤΙ "ΚΟΝΟΜΗΣΑ" ΠΟΥ ΤΟΥ ΝΟΙΚΙΑΣΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ .
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ .
ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΟΧΙ.
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ.
ΑΛΛΑ ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΝ ΦΟΡΑΝΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΑ ΚΟΝΟΜΑΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΕΜΜΥΔΑ ΤΟΝ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΑΝΑΚΗ.
Η ΑΡΝΗΣΗ ΜΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΕΝΟΙΚΙΑΣΩ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ (ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΜΟΥ), ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗ ΤΖΑΜΑΡΙΑ ΑΦΙΣΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΤΟΥ (ΤΗΣ ΡΙΑΣ), ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΦΙΣΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΤΟΥ κ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ (ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΛΕΙΒΑΔΑΡΑ) ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΟΥ.
ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ.
Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΡΗ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 1.200 € ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Ε. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...