Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Παπαντώνης πήρε θέση για τη σύμπραξη Ευθυμίου-Ντερέκα

Στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο έγινε αυτό, που όλοι περίμεναν με ενδιαφέρον.
Ο Δήμαρχος Ταξιάρχης Παπαντώνης πήρε θέση για τη σύμπραξη Ευθυμίου-Ντερέκα.
"Δεν μετανιώνω για τίποτα από όσα έχω πει!" ήταν τα λόγια του Δημάρχου για το Θανάση Ντερέκα, ενώ προέτρεψε τους πάντες να διαβάσουν τις επιστολές του, που έχουν δημοσιευτεί.
Για άλλη μια φορά δήλωσε, ότι μετανιώνει που όρισε το Θανάση Ντερέκα Πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου και, ότι ποτέ δεν θα ήθελε να είναι ο διάδοχός του.
Στέλνοντας το σαφές μύνημα ότι παίρνει αποστάσεις από την επιλογή Ευθυμίου να δεχτεί το Ντερέκα στο συνδυασμό του.
Την ώρα της συζήτησης αυτής ο Ανδρέας Ευθυμίου έλειπε από την αίθουσα.
Στη συνέχεια της συνεδρίασης, ο Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Θανάσης Ντερέκας ζήτησε να φέρει ως θέμα την επιστολή-παραίτηση από τη θέση του δημοτικού συμβούλου του Ηλία Αβραμίδη.
Στο άκουσμα της πρότασης αυτής ο Δήμαρχος αντέδρασε και με ωμή παρέμβασή του απαγόρευσε να διαβαστεί το θέμα, ισχυριζόμενος ότι δεν αφορούν το δημοτικό συμβούλιο οι λόγοι παραίτησης Αβραμίδη.
Η αντίδραση αυτή είναι προφανές ότι έγινε για να μην γίνουν γνωστοί στο Μοσχάτο οι λόγοι της σταδιακής αποδόμησης της παράταξης Παπαντώνη, που θα έβλαπταν την προοπτική του διαδόχου του Ανδρέα Ευθυμίου.
Η παράταξη Παπαντώνη ακολουθεί την ίδια πορεία διάλυσης, ανάλογης με αυτής της παράταξης Σούτου στο Ταύρο δείχνοντας, ότι οι επίγονοι έχουν ήδη χαράξει τις δικές τους στρατηγικές. 
Την κατάσταση αυτή ας αξιολογήσουν οι ίδιοι οι δημότες!

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Polu endiaferousa enhmerwsh.
Tha htan polu kalo na sxoliazate to idio kai hxhrh apousia tou k.Spanakh apo to dhm.sumvoulio tou Iouliou pou aforouse to Politistiko Kentro kai to opoio odhghse sthn antallagh epistolwn Papantwnh-Ntereka kai thn shmerinh paraithsh Avramidh.

Kserete to na kruvete thn mish alh8eia isodunamei me 1 psema.

Me ektimhsh.

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Έχετε δίκιο! Δεν έγραψα για το θέμα αυτό. Δεν θυμάμαι όμως γιατί.
Τώρα για ποιο λόγο δεν πήγε μπορείτε να ρωτήσετε τον ίδιο, εμένα η εξήγηση, που μου έδωσε ήταν πειστική.
Από εκεί και έπειτα δεν ήταν μόνο ο Σπανάκης που απουσίαζε, γιατί και αυτό είναι μισή αλήθεια!
Έχω άδικο;

Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Kserete kai egw den 8umamai poios allos eleipe.
Mhpws 8elete na me enhmerwsate gia na apokaluf8ei akoma mia alh8eia pou 8a diafwtize tous sumpolites mas.
Twra pou to 8umh8hka nomiza htan kai o kurios Piniwths,no 2 ths paratakshs Spanakh.
Tuxaio? Den nomizw!
Ektos an sas edwsw thn idia peistikh apanthsh.
Anti8etws thn parataksh sas ekproswphse epaksia kai me kairia erwthmata o k.Triadafullou o opoios epapse na einai sunodoiporos sas.
Epaksia askhse kritikh kai o k.Melistas an kai molis eixe paraith8ei.
Tuxaia pou ta duo stelexh sas pou se authh thn 4etia askhsan thn pio drimeia kritikh ston Dhmarxo den einai pia mazi sas?
Yparxei kai giauto peistikh apanthsh apo ton k.Spanakh?
Sas zhtw sugnwmh pou mphka se parapolitikh filogia alla apo thn arxh to ar8ro sas eixe tetoia dia8esh,enantia vevaia sthn parataksh Papantwnh otan gia thn dikh sas parataksh den epideiksate ta idia antanaklastika.
Kserete eiste neos an8rwpos kai an diaforopoih8eite twra pou einai nwris apo tis sklhres direktives pou dinoun oi arxhgoi twn parataksewn 8a kerdisete mono thn eunoia autwn kai oxi ths koinwnias pou sas parakolou8ei.
Kai einai krima giati h polh mas xreiazetai neous an8rwpous opws eseis alla kai me nea muala kai nootropies sthn praksh.

Me ektimhsh.

Κώστας Μπιθυμήτρης είπε...

Γιατί σε κάθε κίνηση του Παπαντώνη πρέπει να είναι υπόλογος ο Ευθυμίου?
Επειδή ο απερχόμενος δήμαρχος έχει δηλώσει οτι τον στηρίζει? Τον Ευθυμίου και κάθε υποψήφιο θα τους στηρίξουν κάποιες χιλιάδες ψηφοφόροι. Είναι ο κάθε υποψήφιος υπόλογος για τις πράξεις κάθε ενός από τους υποστηρικτές του?
Ο Ευθυμίου πήρε την επίσημη στήριξη του ΠΑΣΟΚ, ο Σπανάκης της ΝΔ και ούτω καθ' εξής. Η επώνυμη στήριξη από άλλους (π.χ. Παπαντώνη) δεν συνιστά διαδοχή, εκτός αν θεωρήσουμε οτι ο Παπαντώνης δεν έχει δικαίωμα να εκφράσει την άποψη του για τον επόμενο δήμαρχο. Τότε ίσως να μην έχετε ούτε εσείς αγαπητέ συντάκτη, ούτε εγώ... Που είναι η έννοια της δημοκρατίας σε αυτή την λογική?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ ΜΟΝΟ Ο ΛΙΒΑΝΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΤΡΟΠΟ.
ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΨΕΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί δεν μας λες και σε μας την εξήγηση να μάθουμε; Το blog σου είναι αποκαλυπτικό μόνο στα θέματα άλλων παρατάξεων;

Τελικά αποφασισε: Είσαι blogger, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ή ο εξ απορρήτων του Σπανάκη;

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Φίλε 12:42, ναι απουσίαζε η παράταξη Νέες Αξίες, όπως απουσίαζαν και οι κύριοι Σελλάς και Πέππας για τους οποίους δεν γίνεται κουβέντα.
Όσον αφορά την εξήγηση που μου έδωσε, σας παροτρύνω για άλλη μια φορά να ρωτήσετε τον ίδιο, σας διαβεβαιώνω ότι είναι πολύ ανοιχτός χαρακτήρας και σίγουρα θα χαρεί να σας απαντήσει.
Εγώ δεν μπορώ να μεταφέρω λόγια κάποιου άλλου αφού δεν είμαι ούτε γραφείο τύπου, ούτε φερέφωνο κανενός!
Οι παρατηρήσεις σας γενικότερα είναι ευχαρίστως δεκτές, γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να βελτιώνομαι.
Ευχαριστώ για την εκτίμηση και που παρακολουθείτε το blog.

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Κύριε Μπιθυμήτρη,
Δεν λέω κάπου ότι είναι υπόλογος ο κύριος Ευθυμίου.
Το κείμενο στηλιτεύει τις αντιδράσεις Παπαντώνη στο δημοτικό συμβούλιο.

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Φίλε 4:02

Δεν έκανα καμιά αποκάλυψη για άλλη παράταξη! Δεν έβγαλα στη φόρα κάτι κρυφό! Απλώς σχολίασα γεγονότα που έγιναν δημόσια στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου.

Ναι θεωρώ ότι είμαι blogger.
Την υποψηφιότητά μου την έχω δημοσιεύσει εδώ και καιρό.
Πιστεύω όμως ότι αντιμετωπίζω όλα τα θέματα με μεγάλη προσοχή και σεβασμό.
Σε κάθε όμως περίπτωση γράφω αυτό που σκέφτομαι εγώ.

Ανώνυμος είπε...

Εξακολουθώ όμως να ρωτάω και να ζητάω να μάθω από τον blogger, που τυγχάνει να είναι υποψήφιος του Σπανάκη να μου πει ποιά είναι η εξήγηση που του έδωσε ο αρχηγός για την απουσία του από το δημοτικό συμβούλιο του πολιτιστικού κέντρου;

Απάντηση δεν πήρα.

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Φίλε 1:14,
Σου είπα, ρώτα απευθείας τον ίδιο εγώ δεν είμαι γραφείο τύπου.
Θα σου απαντήσει.
Υπάρχει email, διεύθυνση, τηλέφωνο που μπορείς να απευθυνθείς.
Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή εσύ, σαν υποψήφιος του δεν έχει γνώμη ή δεν μπορείς να μας πεις. Αν σε βρει κάποιος στον δρόμο και σε ρωτήσει τι έγινε τότε, θα του πεις να στείλει e-mail μπας και μάθει. Ωραίος!

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Αν με δεις στο δρόμο σταμάτα με και ρώτα με και θα σου απαντήσω.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε blogger,

Στα πλαίσια της δημοκρατίας κατανοώ ότι αν και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος συνεχίζεις να χρησιμοποιείς το blog που σου ανήκει, πράγμα που φαίνεται περίεργο και αντιδεοντολογικό.
Παρ' όλα αυτά, αν προσπαθούσες τουλάχιστον να είσαι λίγο πιο αντικειμενικός, μπορεί να είχες περισσότερες αναρτήσεις σχολίων στις δημοσιεύσεις σου και όχι να βρίσκεσει στο περιθώριο όπως τώρα.

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Φίλε 8:24,
Μου φτάνει που έχω πιστούς αναγνώστες σαν εσένα.
Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε blogger,

Προφανώς δεν κατάλαβες τίποτα απολύτως από το ανωτέρω σχόλιό μου. Δυστυχώς, κατά βάθος το περίμενα. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι με την πολιτική και λογική που έχεις, τώρα 9:22 που σου γράφω είμαι ο μοναδικός online χρήστης του blog σου. Άλλωστε ο μέσος όρος αναγνωστών σου ανά ώρα 24όρου είναι 1 (ένας).
Δέξου λοιπόν τα χωρίς εμπαιγμούς και κακίες σχόλια των λιγοστών αναγνωστών σου και σκέψου...

Ανώνυμος είπε...

Λογοκρισία;;;;

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Συγνώμη 9:22,
Επειδή κάπου ξέφυγε το θέμα, αν έχεις όρεξη για διάλογο μπορεί να γίνει και πιο παραδοσιακά σε ένα καφέ.

@ 9:34, "Λογοκρισία" σε ποιο πράγμα;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...