Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Γεώργιος-Μαρίνος Παπανικολάου: Παρουσίαση υποψηφιότητας

Φίλε γείτονα, φίλη γειτόνισσα, 

Ονομάζομαι Γεώργιος-Μαρίνος Παπανικολάου και είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό Ενωμένοι Πολίτες με επικεφαλής το Βασίλη Σπανάκη.
Στις εκλογές αυτές συμμετέχω θέλοντας όχι μόνο να αναδείξω τα προβλήματα, που μας απασχολούν σε Μοσχάτο και Ταύρο, αλλά και να προτείνω τρόπους αντιμετώπισής τους.
Επιπλέον θέλω να καταθέσω τις σκέψεις μου για ένα καλύτερο Μοσχάτο-Ταύρο με περισσότερους ελεύθερους χώρους, περισσότερο πράσινο, καλύτερη ασφάλεια, αειφόρο ανάπτυξη και καλύτερη ποιότητα ζωής για όλους μας.
Σε αυτά έρχομαι να συνεισφέρω με τη δική μου ματιά ως νέος εργαζόμενος και νέος επιστήμονας, ευρισκόμενος δίπλα σε έμπειρους ανθρώπους. Δεν σας ζητώ όμως να με κρίνετε μόνο ως νέο άνθρωπο.
Σας ζητώ να με κρίνετε και να με αξιολογήσετε για τις συγκεκριμένες θέσεις μου σε θέματα περιβάλλοντος, οικονομίας και κοινωνικής πολιτικής, που αφορούν τη περιοχή μας.
Τις θέσεις μου και το βιογραφικό μου μπορείτε να τα διαβάσετε στο προσωπικό μου blog στη διεύθυνση: http://gmpapanikolaou.blogspot.com.
Με εκτίμηση σε όλους τους γείτονες και τις γειτόνισσες
του Μοσχάτου και του Ταύρου,

Γεώργιος-Μαρίνος Παπανικολάου
υπ. Δημοτικός Σύμβουλος Μοσχάτου-Ταύρου

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν και δείχνεις διάθεση και κέφι με την ενασχόλησή σου στα κοινά, δυστυχώς σε μειώνει η συνύπαρξή σου με τον Σπανάκη….

Γιώργος Μαρίνος Παπανικολάου είπε...

Θεωρώ ότι αυτή τη στιγμη είναι αναγκαία η επιλογή Σπανάκη.
Από εκεί και έπειτα δεν έχει δοκιμαστεί στη διοίκηση του Δήμου οπότε είναι λάθος να τον απαξιώνετε.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...